30. marraskuuta 2013

Yläkroppareeniä

Vihdoinkin sain hieman kuvamatskua keskiviikon treenistä kun vuorossa oli rinta, olkapäät ja kyljet. Kiitos vaan Miss V :) Normaalisti mä treenaan joko yksin ja pukkarissa, treenin jälkeen muistan, että niin olisihan niitä kuviakin voinut tietysti ottaa tai sitten Marin kanssa, mutta en minä sen treeniflowta tohdi koskaan katkasta kyselemällä josko se voisi napsia muutaman kuvan.

Rintatreeni sisälsi vinopenkkipunnerrus käsipainoilla, pullover sekä rintapunnerrus ristikkäistaljassa.


Olkapäät sai kyytiä Arnold-punneruksella käsipainoilla ja vipareilla eteen, sivulle ja taakse.




"Kyllä se vielä yhden nousee..."

Kyljet tein ihan vaan kylkitaivutuksina käsipainoilla.

Lopuksi kokeiltiin taas hieman tasapainoilua. Säännöt on yksinkertaiset: kädet ei saa koskettaa palloon, penkkiin eikä lattiaan. Jalat ei saa koskettaa lattiaan.


Ensimmäisillä kokeiluilla jokunen päivä sitten mä tein itselleni ihan suht hyvän ajan, jota en vielä ole pystynyt ylittää, mutta minähän jatkan yrittämistä! Miss V tosin veti vielä muakin paremman ajan... Sitten ei muuta kuin kokeilemaan ja kertokaas teidän aikojanne :) Huom. tyyli vapaa! Voit vaikka seistä pallon päällä, jos se niin onnistuu parhaiten... tuo on vain mun kokeilutyyli :)


Salin ikkunaan millä lie eritteellä, en halua edes tietää piirretty sydän, joka sai hyvälle tuulelle (kuva oli hieman heikko, joten minä loistavilla kuvankäsittelytaidoilla piirsin punaset ääriviivat). I ♥ gym too!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti